دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

سوالات استخدامی پرستاری ( وزارت بهداشت و تامین اجتماعی ) ( ویژه آزمون ۱۴۰۲ )

آواصوت به عنوان فعالترین اپراتور پیام صوتی در ایران با فراهم آوردن دامنه وسیعی از امکانات یکی از جدیدترین و در عین حال موثرترین روش های تبلیغات به شمار می آید.

سوالات استخدامی پرستاری ( وزارت بهداشت و تامین اجتماعی ) ( ویژه آزمون ۱۴۰۲ )

۲۷ بازديد
سوالات استخدامی پرستاری وزارت بهداشت یا سوالات استخدامی پرستاری تامین اجتماعی عنوان مجموعه ای است که توسط تیم تخصصی میهن سوال و بر اساس مواد و منابع عمومی و تخصصی که در اطلاعیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت و آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۲ منتشر شده، طراحی و تنظیم گردیده است و شما داوطلب ارزشمند می توانید پس از مطالعه کامل توضیحات محصول، آن را دریافت کنید. بدون شک شما مخاطب گرانقدر به دنبال مجموعه ای هستید که بتواند تمامی نیازهاتان در آزمون پرستاری را برطرف نماید، تیم تخصصی میهن سوال این مژده را به شما می دهد که درصورتیکه تا پایان این مطلب همراه ما باشید، خواهید توانست در آزمون استخدامی پرستاری وزارت بهداشت و آزمون استخدامی پرستاری تامین اجتماعی قدمی موثر برداشته و سریعتر از رقبای خود فعل خواستن و رسیدن به موفقیت را صرف کنید.

میهن سوال مجموعه ای بی نظیر از سوالات ویژه، جهت آمادگی در آزمون استخدامی پرستاری وزارت بهداشت و تامین اجتماعی را تهیه و تدارک دیده است. شما میتوانید با خیالی آسوده نسبت به خرید این بسته خاص اقدام فرمایید، چراکه این مجموعه کاملترین بسته سوالات آزمون استخدامی پرستاری  در ایران بوده و حاصل ساعت ها و روزها تلاش تیم آموزشی میهن سوال می باشد. 

امید است که با مطالعه این محصول بی نظیر تمامی نیازهایتان نسبت به این آزمون رفع گردد و نتیجه آزمون باب میل شما پیش برود.
سوالات استخدامی پرستاری ( وزارت بهداشت و تامین اجتماعی ) کاملترین و معتبرترین منبع مطالعاتی موجود در اینترنت می باشد که با همت کارشناسان و متخصصین سرشناس حوزه طراحی سوالات استخدامی تهیه و گردآوری شده است. نکته مهم ۱: محتویات این مجموعه کاملا بصورت اختصاصی متعلق به وبسایت میهن سوال می باشد. بسته سوالات پرستاری با محصولات موجود در اینترنت متفاوت بوده و هیچ نمونه مشابه دیگری ندارد. نکته بسیار مهم ۲درصورتیکه هدف شما از شرکت در آزمون استخدامی پرستاری، قبولی در آزمون می باشد، به هیچ عنوان این منبع مطالعاتی را از دست ندهید. مطالعه بسته سوالات پرستاری میهن سوال به تنهایی برای موفقیت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت کافی است، در نتیجه به منبع مطالعاتی دیگری برای مطالعه نیاز نخواهید داشت. *** دارای تخفیف ویژه و سه ستاره: بسته سوالات پرستاری بدلیل استقبال بی نظیر داوطلبین این آزمون استخدامی و به درخواست مخاطبین ارزشمند وبسایت میهن سوال، بصورت دائمی از تخفیف ویژه و سه ستاره میهن سوال  برخوردار می باشد.

نکات مهم بسته ویژه و فوق العاده ارزشمند (VIP) استخدامی پرستاری


* بسته VIP سوالات پرستاری وزارت بهداشت و تامین اجتماعی، شامل جزوات جامع و کامل اساتید بزرگ و فرهیخته میهن عزیزمان می باشد که به تازگی توسط کارشناسان تولید محتوای تخصصی میهن سوال تهیه و گردآوری شده است. در این بسته بی نظیر، سوالات تخصصی پرستاری ادوار گذشته مربوط به آزمون های استخدامی وزارت بهداشت و آزمون های استخدامی تامین اجتماعی نیز گنجانده شده که مسیر موفقیت در آزمون را بیش از پیش برای شما مخاطب ارزشمند هموارتر خواهد کرد.
این بسته دارای اصل سوالات عمومی ۹ دوره گذشته آزمون‌های استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور به همراه پاسخ تشریحی و اصل سوالات تخصصی مطابق با منابع اعلام شده در اطلاعیه وزارت بهداشت و تامین اجتماعی می باشد.
۱- مجری تمامی آزمون های فراگیر (۱,۲,۳,۴,۵,۷,۸,۹) موجود در این بسته سازمان سنجش است و جهاد دانشگاهی برگزار کننده آزمون فراگیر ۶ می‌باشد. ۲- طبق منابع اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، سوالات "آشنایی با قوانین و مقررات اداری" مربوط به فراگیر دهم نیز به این بسته اضافه شد. ۳- پاسخ تمامی سوالات عمومی بسته VIP به صورت کاملا تشریحی (توضیح کامل با ذکر دلیل انتخاب پاسخ صحیح) می‌باشد. ۴- تمام سوالات تخصصی بسته VIP پرستاری دارای پاسخنامه می‌باشند. ۵- بسته VIP تماما به صورت PDF تهیه شده و به محض خرید، قابل دانلود خواهد بود و امکان مطالعه در تمامی دستگاه های تلفن همراه و کامپیوتر وجود دارد.
 

آشنایی با رشته پرستاری

رشته پرستاری یکی از محبوب‌ترین رشته‌های تحصیلی در گروه تجربی است. اکثر داوطلبان خانم علاقه دارند تا این رشته را به عنوان شغل خود در آینده انتخاب کنند. داوطلبان برای انتخاب این رشته دلایل زیادی دارند. یکی از این دلایل به بازار کار خوب این رشته مربوط می‌شود. فارغ‌التحصیلان این رشته به راحتی می‌توانند شغل مناسبی داشته باشند و از درآمد بالایی نیز برخوردار شوند. افرادی که به عنوان پرستار مشغول به فعالیت هستند باید مدرک معتبری داشته باشند. این بدین معنی است که افراد بدون داشتن مدرک دانشگاهی نمی‌توانند به عنوان پرستار فعالیتی داشته باشند. فردی که به عنوان پرستار فعالیت می‌کند وظیفه مراقبت از بیماران را بر عهده دارد. اما این تنها وظیفه یک پرستار نیست. پرستاران در کنار پزشکان در بیمارستان‌ها فعالیت می‌کنند و وظایف زیادی به عهده دارند. رشته پرستاری یکی از رشته‌های محبوب پیراپزشکی است که طرفداران بسیار زیادی مابین داوطلبان گروه تجربی دارد.

همان طور که در قسمت بالا نیز به آن اشاره کردیم رشته پرستاری یکی از محبوب‌ترین رشته‌های پیراپزشکی محسوب می‌شود. رشته‌های پزشکی و رشته‌های پیراپزشکی یکسان نیستند. برخی از داوطلبان به اشتباه تصور می‌کنند این رشته‌ها یکسان هستند و تفاوتی با یکدیگر ندارند، اما این طرز فکر اشتباه است. داوطلبان فارغ‌التحصیل رشته پزشکی، پزشک نامیده می‌شوند، اما به داوطلبان فارغ‌التحصیل رشته پیراپزشکی، پیراپزشک گفته می‌شود. یک پرستار باید به دنبال حمایت‌های جسمی، روانی و اجتماعی بیمار باشد و تمامی فعالیت‌های خود را در این مسیر برنامه‌ریزی کند. رشته پرستاری به دنبال داوطلبانی است که عاشق انسان و انسانیت باشند و در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی به بیماران کمک کنند. این رشته جزو رشته‌هایی محسوب می‌شود که همیشه بازار کار مناسبی دارد. رشته پرستاری یک شغل محبوب و مقدس مابین افراد جامعه است و به همین دلیل پرستاران همیشه آینده کاری مناسبی دارند.  

 

طرح اجباری پرستاری

برخی از رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی دارای طرح اجباری هستند. این بدین معنی است که داوطلبان پس از فارغ‌التحصیلی باید یک طرح دو ساله را سپری کنند. داوطلبان در این طرح باید به مناطق محروم بروند و در آن مناطق خدماتی را به بیماران و افراد ارائه دهند. رشته پرستاری نیز دارای طرح اجباری دو ساله است. اما برخی از افراد با توجه به شرایط خاص می‌توانند از این طرح معاف شوند.

 

حقوق و بازار کار رشته پرستاری

یکی از مهم‌ترین مواردی که در معرفی رشته پرستاری باید به آن اشاره کنیم، حقوق و بازار کار این رشته است. بدون شک دانشجویانی که از این رشته فارغ‌التحصیل می‌شوند به راحتی می‌توانند وارد بازار کار شوند. درآمد و حقوق این رشته کاملا به مهارت و تجربه افراد بستگی دارد. دانشجویانی که از این رشته فارغ‌التحصیل می‌شوند در بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز درمانی و … می‌توانند فعالیت کنند. در حالت کلی می‌توان به راحتی گفت بازار کار رشته پرستاری بسیار مناسب است و فارغ‌التحصیلان این رشته درآمد بالایی خواهند داشت.

 

وظایف پرستار

یکی از مهم‌ترین سوالات داوطلبان در مورد رشته پرستاری به وظایف پرستار مربوط می‌شود. وظایف پرستار چیست؟ یک پرستار در محیط بیمارستان و در سایر محیط‌های پزشکی چه وظایفی دارد؟ اولین و مهم‌ترین وظیفه یک پرستار ارزیابی سریع بیمار در وضعیت بحرانی و آسیب دیده است. پرستار باید شرایط بیمار را به خوبی تشخیص دهد و با توجه به آن اقداماتی انجام دهد. از طرفی دیگر پرستار باید ارتباط خوبی با بیمار برقرار کند تا بیمار بدون استرس در محیط بیمارستان حضور داشته باشد. یکی دیگر از وظایف پرستاران در محیط‌های پزشکی و بیمارستان، بررسی دقیق پرونده پزشکی بیمار است. شما می‌توانید در قسمت زیر با مهم‌ترین وظایف یک پرستار بیشتر آشنا شوید:

  • بررسی مشخصات پرونده بیمار و ارائه گزارش بررسی وضعیت بیمار مانند بررسی دمای بدن، فشار خون و … کمک به پزشکان و سایر اعضای تیم پزشکی دارو دادن به بیمار با تجویز و اجازه پزشک تزریقات، تمیز کردن زخم‌ها و پانسمان ارائه مشاوره و آموزش به بیماران بررسی علائم حیاتی و انجام آزمایش‌ها بررسی و کنترل سطح هوشیاری گرفتن نمونه خون شریانی و سایر ترشحات بدن طبق نظر پزشک انجام اقدامات احیا قلبی و ریوی (CPR) راهنمایی و انتقال بیماران به اورژانس در صورت نیاز به بستری اطمینان از عملکرد صحیح وسایل و تجهیزات اتاق CPR اندازه‌گیری قند خون مددجو با استفاده از دستگاه گلکومتر هماهنگی با واحد‌‌های مختلف جهت انجام اقدامات کلینیکی و پاراکلینیکی دادن داروهای آنتی دوت بر طبق دستور پزشک سم زدایی فوری بر حسب نوع مسمومیت و …

 درصد بسیار بالایی از محتویات این بسته برگرفته از نمونه سوالات بسیار مهم و پرتکرار آزمون ادوار گذشته می باشد. 



** جهت مشاهده محتوای کامل بسته سوالات استخدامی پرستاری ( وزارت بهداشت و تامین اجتماعی ) ( ویژه آزمون ۱۴۰۲ ) در وبسایت میهن سوال روی لینک زیر کلیک کنید **

 

سوالات استخدامی پرستاری ( وزارت بهداشت و تامین اجتماعی ) ( ویژه آزمون ۱۴۰۲ )

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.